پرش لینک ها
مشاهده
بکشید

شرکت مدیریت ثروت هوشمند بلوط

کارفرما: جناب آقای نامداری

مکان: تهران – خیابان دولت

سال اجرا: 1399

 

مدت پروژه: 2 ماه

 

همکاران پروژه: سپیده قائم مقامی، سینا اله‌بداشتی، کیارش نافعی، محمد منصوری

  • میز کارهای انفرادی
  • اتاق کنفرانس و فضای استراحت و جانبی

دکوراسیون اداری و داخلی شرکت مدیریت ثروت هوشمند بلوط

پروژه معماری و دکوراسیون اداری «شرکت مدیریت ثروت هوشمند بلوط» در سال ۱۳۹۹ یکی از پروژه‌های مهم گروه معماری و ساخت سپینا بود.

شرکت بلوط به عنوان یک شرکت جدید در حوزه مدیریت ثروت، سعی داشت با بودجه اقتصادی و با زمان محدود با استفاده از خدمات معماری و طراحی دکوراسیون اداری فضای کاری را برای استقرار نیروی انسانی خود آماده کند.

یکی از پیچیدگی‌ها در این پروژه نحوه استقرار بیش از ۲۰ نیرو، استفاده مفید از فضا، رعایت حریم شخصی نیروهای انسانی در زمان استقرار پشت میزهای خود، آماده‌سازی فضایی برای استراحت نیروهای انسانی و نحوه آماده سازی اتاق کنفرانس بود.

از طرف دیگر، یکی از ویژگی‌های مهم این پروژه برای گروه معماری و ساخت سپینا، ساخت تمامی میزها و کانترها از سوی «آتلیه سپینا» بود.

مساله‌ای که پروژه را دارای پیچیدگی‌هایی می‌کرد اما در پایان کار هم از طرفی زمینه‌ساز مدیریت بودجه اقتصادی کارفرما تا سطح قابل توجهی شد و هم دکوراسیون اداری این دفتر کاری با رضایت بالای مدیران و نیروی انسانی این شرکت همراه شد.

این نکته نیز قابل توجه است که متراژ ۱۵۰ متری این دفتر با چیدمان عادی، بدون رعایت اصول دکوارسیون اداری و بدون طرح‌های ویژه در گروه معماری و ساخت سپینا، ممکن بود برای استقرار بیش از ۲۰ نیروی انسانی مهیا نشود، اما همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، استفاده مفید از فضا و طراحی دکوراسیون اداری براساس نیاز نیروی انسانی و متناسب با فضا پیش رفت.

میز کارهای انفرادی

یکی از مسائلی که در این پروژه از سوی کارفرما مورد نیاز بود، استفاده از میزکارهای انفرادی بود. در واقع کارفرما نیاز داشت میزها با توجه به شکل کار نیروهای انسانی و احتمال تعویض دفتر در سال‌های آینده به صورت انفرادی طراحی شود و همزمان حریم شخصی سیستم‌ها و فضای آنها نیز حفظ شود.

برهمین اساس میزها توسط آتلیه سپینا طراحی و ساخته شد که با رضایت بالای نیروی انسانی این شرکت همراه شد. بوردهای شیشه‌ای نیز در یک محیط کسب و کار، می‌تواند کاربرد بالایی برای نیروهای انسانی داشته باشد و بر همین اساس در فضای کنار استقرار نیروها جایگذاری شد.

از طرف دیگر با توجه با عدم تفکیک فضای کاری، فضای انتظار مراجعه کنندگان و آشپزخانه‌ها این فضاها با پاریتشن‌هایی که از سوی آتلیه سپینا طراحی و ساخته شد، تفکیک شدند و به نوعی برای فضای کاری نیز، باعث جلوگیری از انعکاس صدا و حفظ حریم شخصی کارمندان شد.

اتاق کنفرانس و فضای استراحت و جانبی

یکی از نیازهای مهم و قابل اعتنای کارفرما در این پروژه اختصاص فضایی برای دورهمی‌‌ها یا زمان استراحت نیروهای انسانی بود. در این فضا میز و نیمکت از سوی آتلیه سپینا طراحی و ساخته شد و اولویت ما در دکوراسیون اداری این فضا، استفاده چند بعدی از آن بود.

به این معنی که این اتاق هم بتواند فضایی برای استراحت و دورهمی نیروهای انسانی باشد و هم بتواند برای گروه‌هایی که از خارج از شرکت برای انجام پروژه‌های روزانه مراجعه می‌کنند استفاده شود.

همچنین این فضا می‌تواند

🍪 این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.